sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Mun värit


Olen aivan ihastunut essien kynsilakkoihin. Mulla on ollut varmaan parin vuoden tauko että en ole kynsilakkoja käyttänyt mutta nyt oon jäänyt ihan koukkuun näihin. Joskus aikoinaan mulla oli geelikynnet aika pitkään, varmaan pari vuotta ja sitä ennen tein säännöllisesti itse ranskalaisen manikyyrin. Tuon pikkumiehen jälkeen kynsien lakkaus jäi taka-alalla kun tosiaan oli muutakin puuhaa kuin kynsien puunaus.

Nyt tuo essie on ollut täällä blogimaailmassa usein esillä ja viimeistään siinä vaiheessa kun näin kaupassa essien telineen, olin myyty - siis mikä värimaailma! Löytyy niin mun näköisiä sävyjä. Ja mikä parasta, tämä tosiaan pysyy kynsissä. Viikon kestää siistinä joten viikonloppuisin puhdistan kynnet ja lakkaan uudestaan ja taas mennään viikko siisteillä kynsillä. Viilaan ja kiillotan kynnen pinnan ennen lakkausta, se saattaa myös auttaa tuohon kestävyyteen. Ja yksi vinkki vielä miten lakan saa nopeasti kuivumaan... Vasta lakatut kynnet kylmän vesihanan alle! Lakkaan siis kynnet ja laitan hetkeksi ihan kylmän vesihanan alle. Se kovettaa ja kuivattaa lakan hetkessä.


1 kommentti: