torstai 7. helmikuuta 2013

Kevättä mielessä

Olet etsiskellyt pikkumiehelle kivaa kevättakkia ja se löytyikin yllättävän helposti. Nimittäin luottopaikastani nimeltä Next. Next on ollut meille vakiopaikka kun olen lapselle vaatteita hankkinut. Laadukkaita vaatteita, hyvä hinta ja toimitusnopeus aivan uskomaton. Ja lisäksi Nextiltä löytyy mielestäni tyylikkäitä ja vähän erilaisia vaatteita. Pojan pukeminen kivoihin ja vähän erilaisiin vaatteisiin on mielestäni haastavempaa kuin tytön (tytöille löytyy ihanuuksia vaikka mistä katsoisi), joten Next on ollut siinäkin mielessä aivan ihana paikka. Tosin täytyy sanoa että kevään 2013 mallistosta löysin yllättävän vähän mitään tosi kivaa eli nyt ei ihan osunut mun mieleen kaikki jutut.


Tää kevättakki oli mun mieleen. Väri sopii meidän muihin vaatteisiin ja tuo tuo raidallinen sisävuori on ihana ja takissa on kivoja yksityiskohtia.


Farkkujen kanssa ihan täydellinen. Takkihan on sellainen kotona käytettävä parempi "kaupunkitakki", hoidossa sitten paremmin sinne soveltuvaa vaatetusta. Takkia pääset katsomaan täältä.


Nämä yhteensopivat Timberlandin kengät olen löytänyt Huuto.netistä. Nekin erittäin edullisesti. Se on sellainen paikka missä pitäisi muistaa käydä useammin, sieltä voi tehdä erittäin hyviä löytöjä.

Tuosta Nextin toimituksesta vielä, tilasin takin perjantai-illalla ja se toimitettiin minulle töihin tiistaina. Ja Nextillähän ei ole toimituskuluja ollenkaan. Olen joka ikinen kerta ihan niin yllättynyt kun saan paketin käsiini parin päivän sisällä, musta se on ihan uskomattoman nopeaa toimitusta.

Onko muilla kokemuksia/mielipiteitä Nextistä?

2 kommenttia:

  1. Ihana asukokonaisuus!! Ja voi, että mitkä kengät, mäkin haluan meidän pikkumiehelle tollaset :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Linda :) Tykkään kans kengistä tosi paljon, sopivat moneen asuun. Ja tosiaan olivat melkein käyttämättömät ja sain superedullisesti, oli kerrankin tuuria...

    VastaaPoista