tiistai 29. tammikuuta 2013

Puulattiat

Olen täällä tainnut jo mainita että rakastan puulattioita. En tiedä mitään kauniimpaa... Puulattiat olisivat täydelliset meillä kotona. Hassua kyllä meillä varmasti olisi näiden laminaattien alla puulattiat. Itseasiassa pari vuotta sitten yksi kaunis päivä päätin repiä meidän eteisen linoleumin ylös koska olin varma että siellä on puulattia alla. Ja niinhän siellä olikin, erittäin kaunis leveästä lankusta oleva lattia joka hiottiin ja maalattiin. Siitä tuli täydellinen... 



Arvatkaa vaan kuinka monta kertaa olen jo ollut repimässä laminaatteja pois muista huoneista? Todella monta kertaa... Mikäkös minua sitten estää? No tuo mies yrittää takoa minuun järkeä kun se ei kuulemma riitä että laminaatit vaan revitään pois vaan ne mahdolliset lattialaudatkin täytyisi purkaa ja laittaa eristettä ym. Eikös voisi vaan laittaa villasukkaa villasukan päälle jos kylmä tulee, mä olisin ainakin sitä mieltä...


 Lisäksi meillä on vanhalle talolle ominaisesti kaikki huoneet peräkkäin joten jos yhden huoneen lattia avataan, hiotaan, maalataan ym. niin yksinkertaisesti huoneesta toiseen liikkuminen on lähes mahdotonta. Puhumattakaan siitä että täällä on tuollainen pikkumieskin vielä kuvioissa. Tämä kaikki täytyisi tehdä kesällä ja sinä aikana täytyisi asua vaikka mökillä.


Ja kun kaiken lisäksi meidän laminaateissa ei ole mitään vikaa. Inhottavan järkevää sanon minä. Onko ketään muuta kuka huokailee puulattioiden perään? Katsokaa nyt tätä viimeistäkin kuvaa, täydellistä eikö totta?


Kuvat: Pinterest




 





























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti