tiistai 20. elokuuta 2013

Päivän asu

No ei vaineskaan, tässä blogissa ei päivän asuja taideta juurikaan nähdä, ne ei oo mun juttu... Vaikka niitä on toisten blogeissa kiva katsella ja inspiroitua niin mä taidan jättää ne vähän vähemmälle. Tänään kylläkin töiden jälkeen pelasin kamerallani jotain ja tuli mieleen kuvata tätä päivän "asuani"...


... ja kyllä, blogikellohan se sieltä löytyy. Ei mikään kovin yksilöllinen, löytyy yhdeltä sun toiselta bloggaajalta mutta mä tykkään kovasti. Tismalleen sama kello mulla on myös kullanvärisenä ja näillä kelloilla mä pärjään pitkään. Saanko vielä sanoa että tykkään, tosi paljon :) Kellon kaverina on rippilahjaksi saatu helminauha, välillä se on ranteessa, välillä kaulassa.


Kaulassa äidiltä saatu koru josta tykkään myös paljon, sopii silloin kun on helmifiilis. Hiukset "huono hiuspäivä"-sykeröllä niskassa. Olen käynyt viimeksi kampaajalla öö... maaliskuussa. Erittäin, erittäin kipeästi olen kampaajakäynnin tarpeessa. Uudet raidat ja huonot latvat pois. Joka ilta mä muistan että unohdin taas päivällä varata sen ajan. No jospa huomenna sitten... (niin varmaan).

Työt ovat loman jälkeen lähteneet hyvin käyntiin ja pojalla menee hoidossa hyvin. Eli arki on asettunut meille. Mä tykkään (tästäkin)!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti