sunnuntai 18. elokuuta 2013

Arjen alku

Lauantaina mökille päästyämme ei voinut muuta todeta kuin että se on syksy nyt. Tuntuu kuin lehdetkin ois jo tippunut puista. Lauantaina satoi ja tuuli kovasti ja vaikea kuvitella että vielä helteisiä kesäpäiviä nähtäisiin. Itse olen kyllä niin syksy ihminen että sinänsä mua ei haittaa vaikka helteitä ei enää tuliskaan. Syysmyrskyt, pimenevät illat ja kynttilät, ai että mä tykkään.


Mökilläkin on silti ihana tunnelma vaikka sataa ja tuulee. Sitten vaan oleskellaan sisällä ja luetaan ja leikitään. Muistipeliä pojan kanssa pelataan paljon mökillä. Muutenkin on kiva kun poika alkaa olla "lautapeli-iässä" niin sellaisten parissa on kiva viettää aikaa ja olla yhdessä.

  
Lauantain ilta-aurinko

Huomenna koittaa arki taas meidänkin perheessä kun mulla ja miehellä alkaa työt ja poika menee hoitoon. Tuntuu kuin tästä arjesta ois ikuisuus ja melkein onkin. Poika on ollut melkein kaksi kuukautta lomalla (välillä kyllä isovanhemmilla hoidossa). Mä tykkään mennä aina loman jälkeen töihin, tykkään kun se arki alkaa. Äsken laitoin pojan hoitolaukkua kuntoon ja kuinka se voi aina olla niin vaikeaa että mitä kaikkea siellä pitääkään olla mukana. Vaihtovaatteet, sadevaatteet, saappaat, kerhotossut jne.


  
Rannalta löytyi aarre... 


Seuraavat viikot ovat aika kiireistä remontin vuoksi ja vielä on vähän epäselvää pystytäänkö täällä asumaan remontin aikana mutta eiköhän siitä sitten selvitä. Ainakin meillä on kohta lautalattia :)

Ihanaa viikonalkua kaikille lukijoille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti