sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Mustikassa

Nyt se sitten alkoi - nimittäin mustikkakausi. Viime viikonloppuna ei ollut vielä mustikan mustikkaa meidän metsissä mutta nyt niitä jo löytyikin. Ei tosin vielä paljon mutta ensi viikonloppuna saadaan varmaan poimia niitä jo ihan reippaasti.


Tänä viikonloppuna muistettiin myös ottaa mökille mukaan pojan pelastusliivit ja päästiin soutelemaan pappan kanssa. Se oli aivan mahtavaa. Aurinko paistoi, oli kuumaa ja laineet liplatti.


Kerroin viimeksi että olen ottanut hoitaakseni mökillä saunan lämmittämisen. Olen tosi ylpeä että olen pesän aina hyvin saanut syttymään (vaikka eihän siinä mitään vaikeaa olekkaan). Tänä viikonloppuna oli klapit vähän vähissä ja olin jo menossa pyytämään josko pappa voisi käydä muutamat klapit tekemässä. Tuli sitten mieleen että miksen minä niitä klapeja saisi itsekin tehtyä joten eikun kirves käteen... Ja niinhän mä sain hyvät klapit. Kävin jopa tänään sunnuntaina tekemässä lisää jotta on valmiina ensi viikonloppua varten. Mieheni sanoi että kyllä hän sen asian sitten ensi kerralla hoitaa mutta sanoin että kun mä tykkään. No niin kuulemma hänkin. Meille taitaa sitten tulla kisa kuka saa aina saunaklapit tehdä :)


Jälleen yksi rentouttava mökkiviikonloppu takana...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti