sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Minipiirakat

Mulla oli nimpparit tässä viikonloppuna ja mietin että mitä pientä tarjottavaa keksisin... Mökillä kun ollaan niin ei mitään kovin ihmeellistä kuitenkaan ja mielellään jotain muuta kuin se peruspiirakka (jonka kyllä senkin tein)...


Sitten tuli mieleen nämä ylläolevat. Ostin jokin aika sitten kaupasta tuollaiset tyhjät piirakkapohjat jotka voi täyttää oman mielen mukaan. Otin ne mökille mukaani ja tein kerma-rahkaseoksen ja päälle vaan mansikkaa ja mustikkaa. Erittäin helppoa ja musta näyttivätkin ihan kivoilta - siihen se sitten kyllä jäikin. Maistuivat oudoilta ja mulla jäi omani syömättä. Pappan mielestä niissä ei ollut mitään vikaa, taisi kyllä vaan kohteliaisuudesta niin sanoa :)


Muuten mökillä vaan syötiin hyvin, saunottiin ja nautittiin olostamme. Tuuli oli mökilläkin erittäin kova joten omassa rannassa ei tänä viikonloppuna aikaa vietetty. Sunnuntaina perinteinen retki kalasatamaan ja sen jälkeen lähdimme vielä pyöräajelulle. Mun pyörä oli vielä viime viikonlopun jäljiltä mökillä joten päästiin kaikki pyöräilemään. Pyöräiltiin ihan niemen kärkeen saakka joka oli mulle ihan uutta seutua, siellä ei ole koskaan tultu käytyä. Tykkään kovasti kun mökin ympäristössä on paljon paikkoja päiväretkiä varten, niitä on kiva tehdä...



Nyt pitäisi keksiä ensi viikoksi jotain kivaa puuhaa koska mulla ja poitsulla on loma. Mies on vielä töissä ja sitten elokuussa meillä on pari viikkoa yhteistä lomaa. Hetkeksi täytyy kuitenkin huomenna mennä töihin kun jäi hommat vähän kesken mutta lomailua pääasiassa. Tekee ihan hyvää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti