maanantai 28. heinäkuuta 2014

Ihana kesä

Minulla on loman alkaessa aina vaikeuksia sopeutua "lomamoodiin". Menee aina pari päivää että annan itselleni luvan että nyt saa oikeasti nauttia ja työasiat voi hetkeksi ainakin hieman unohtaa. Nyt tällä minilomallani olinkin ihan lomafiiliksissä alusta alkaen. Hyvä niin :)

Kuumuudesta huolimatta ollaan poitsun kanssa menty ja puuhattu vaikka mitä iskän vielä ollessa töissä.
Tämän viikon ainut paikka jossa minä jaksoin pitää kameraa mukanani oli Muumimaailma (ja minähän en mene mihinkään ilman kameraa).


Mummi ja pappa vievät perinteisesti pikkuiset aina kerran kesässä Muumimaailmaan. Tänä vuonna he saivat yhden "lapsen" lisää sillä minä päätin lähteä mukaan myös :)



Poitsun ja kummityttöni kanssa oli helppo siellä olla ja jokunen tunti siellä vierähti kun kaikki paikat kävimme läpi ja välillä pysähdyimme eväitä syömään. Itsekin tykkään Muumimaailmasta kovin vaikka en mikään muumifani olekkaan. Kaikki on vaan jotenkin viimeisen päälle tehty että siellä ihan aikuisenkin silmä lepää...



Muumimaailman lisäksi me ollaan uitu paljon ja tietenkin mökkeilty. Poika melkein oppi kellukkeillaan uimaankin ja äiti meinasi pakahtua ylpeydestä. Lisäksi kauniissa kaupungissamme on ollut vaikka mitä tapahtumaa ja aktiivisesti ollaan niihin osallistuttu. 



Meillä on ollut siis mahtava pikkuloma ja nyt poitsu ja iskä lomailevat sen aikaa kun minä olen hetken töissä. Sitten lomaillaan vielä koko porukka yhdessä ja keksitään kaikkea kivaa. Voi kun tää kesä on mahtavaa aikaa!





Ihanaa kesän jatkoa kaikille lukijoille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti